Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan Created with Sketch.
LEES DIT:  Hoe kwantumcomputers de volgende technologiegeneratie uittekenen – download het gratis e-book

BMW maakt unieke reclame voor Intelligent Personal Assistant

BMW wist zijn nieuwe Intelligent Personal Assistant te combineren met de enige echte Mona Lisa voor een unieke reclamestunt.

 

Met technologie die steeds verder evolueert, ontstaan er ook nieuwe manieren om reclame te maken voor producten. Zeker in de consumptiemaatschappij van vandaag is het van groot belang om je product te onderscheiden van de rest door o.a. opvallende advertenties. BMW is hier echter wel heel ver in gegaan en heeft zijn nieuwe Intelligent Personal Assistant gecombineerd met de Mona Lisa (ja, het wereldberoemde schilderij).

Deze nieuwe technologie van BMW verschijnt vanaf maart 2019 in de nieuwe BMW 3 Reeks en laat bestuurders o.a. hun voertuig bedienen door spraakinvoer. Om een voorproefje te geven van hoe de technologie in de praktijk zal werken, heeft BMW de Intelligent Personal Assistant geïmplementeerd in een reusachtige, interactieve versie van de Mona Lisa. Waar het originele schilderij van de Mona Lisa in het Louvre bezoekers over het algemeen teleurstelt door het wel erg kleine formaat, is de 10 meter hoge, interactieve versie van BMW drie dagen lang de blikvanger geweest op het plein voor het Centre Pompidou in Parijs.

Met behulp van gezichtsherkenning kon de Mona Lisa haar handen en voeten bewegen én vragen van toeschouwers beantwoorden. Dit deed ze bovendien in het Frans, Engels en Duits. Hoe dit spektakel eruit zag, kan je tot slot zien in onderstaande video.

Lees meer over : bmw | Connected Car | intelligent personal assistant | spraakinvoer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*